INFORMATYKA

Informatyka klasa V

Kompozycje, historyjki i gry w języku Scratch.
Proszę wykonać projekt w Scratch’u: „Uczymy duszka chodzić i rysować” pod adresem https://scratch.mit.edu/
korzystając z przesłanego linku:


Informatyka klasa VI

Programujemy w języku Scratch.
Proszę wykonać projekt w Scratch’u: „Spacer duszka nad jeziorem” pod adresem 
https://scratch.mit.edu/ korzystając z przesłanego linku:


Informatyka klasa VII

Programowanie w języku Scratch – tworzymy grę.
Proszę wykonać projekt w Scratch’u: „Mysz w labiryncie” pod adresem 
https://scratch.mit.edu/korzystając z przesłanego linku:


Informatyka klasa VIII

Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego.
Przeczytanie treści tematu 16. (str. 199-207). 
Wykonanie trzech zadań wybranych spośród zadań 1-9 (str. 207-208).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz